sobota, 3 stycznia 2015

Rozdział 6

Zjadłam przepyszne naleśniki. Swoją drogą, Stefan jest dobrym kucharzem. Spojrzałam na zegarek. Była 7:40. Przypomniałam sobie, że nie odrobiłam lekcji. Wyjęłam szybko książki. Na szczęście miałam tylko jedno zadania z angielskiego. Gdy już je odrobiłam, usłyszałam trąbienie. Spojrzałam przez okno. To był on. Ubrany był w niebieską koszulę i czarną skórzaną kurtkę. Włosy, jak zwykle miał doskonale ułożone.
-Lucy! Idziesz?
-Tak...tylko wezmę torbę.

***

-Cześć!- podeszłam do niego i go pocałowałam w policzek. Zaczerwieniłam się.
-Cześć!- uśmiechną się. 
-Jedziemy? 
-Tak.
Wsiadłam na motor i już standardowo objęłam go w pasie. Przyjechaliśmy pod szkołę. Nagle wszystkie oczy były skierowane na nas. Zobaczyłam też ją. Karen Hamilton. Najładniejsza dziewczyna w szkole, dziewczyna Damona. Widziałam, jak ona się gapi na Stefana z zazdrością. Jak mogę określić Karen jednym słowem? Zołza. Wszystko co zechciała to miała. Wiem, że sama pochodzę z bogatej rodziny ale za specjalnie się tym nie chwalę. Poza tym chodziła już chyba z wszystkimi przystojnymi chłopakami ze szkoły. Ciekawe ile będzie z Damonem.... Martwiłam się tylko, żeby dziewczyna nie zabrała się za Stefana. Ja.... chyba naprawdę coś do niego czuje. On chyba do mnie też coś. 
-Cześć!- powiedziała z uśmiechem na twarzy Karen, podchodząc do nas- pocałowała Stefana w policzek. 
O nie!- pomyślałam. 
-Cześć Karen- chłopak odwzajemnił uśmiech. 
Widziałam, jak dziewczyna chce, bym była zazdrosna. No cóż, chyba jej się to udało. 
-Dobra, dzięki za podwózkę. Muszę już iść. Poza tym chyba masz do pogadania ze swoją dziewczyną- powiedziałam ze smutkiem.
-Co? Nie- odpowiedział, nie rozumiejąc, dlaczego tak powiedziałam. 
Gdy to mówił, ja już odeszłam. Szłam przez długi korytarz. 
-Cześć!- powiedziała wesoło Selena. 
-Cześć Sel- powiedziałam ze smutkiem.
-Co jest? 
-Nic.
-Chodzi o Stefana?
-Jak zwykle zgadłaś.
-Więc... powiesz mi o co chodzi?
-O co chodzi? O KAREN!- wykrzyczałam. 
-Stefan.... to jej kolejny cel?- dziewczyna zapytała z troską.
-Na to wygląda- odpowiedziałam jeszcze z większym smutkiem. Wiesz co jest najgorsze?
-Lucy, czy ty się w nim zakochałaś?
Dziewczyna przytuliła mnie. 
-Wydaje mi się albo oni znają się od dawna. Stefan dopiero jest parę dni w tej szkole. Nie zauważyłam, żeby nawet mówili sobie "Cześć".
-Daj sobie z nim spokój. 
-Koniec tematu!
-Idziesz pograć na wiolonczeli?- Selena zmieniła temat.
-Zatańczysz?- spytałam. 
Ja-grałam na wiolonczeli. Selena-tańczyła. Czasami, gdy miałyśmy chwilę wolnego, zaczynałam grać, a Sel tańczyła przy niej. 
-Pewnie- uśmiechnęła się, po czym mnie przytuliła.
-Chodźmy. 
Weszłyśmy do sali. Tym razem grałam odpowiednią muzykę do baletu. Przyjaciółka, jak zwykle przepięknie tańczyła. Od razu poprawił mi się humor. 

***

Przez resztę dnia unikałam Stefana jak ognia. Raz mnie zobaczył, nawet widziałam, że idzie w moją stronę. Na szczęście... uciekłam od niego. Wiem, że to głupie ale naprawdę nie chciałam go widzieć. 
-Cześć śliczna- usłyszałam jakiś głos.
-Cze...cześć- zdziwiłam się. Obejrzałam się za siebie i zobaczyłam wysokiego, niebieskookiego szatyna.
-Co taka zdziwiona? Nie mogę porozmawiać z taką ślicznotką jak ty?'
Zrobiłam wielkie oczy. Przede mną stał Damon Tacker. Wyraźnie wiedziałam, że chłopak próbuje mnie poderwać.  
*Damon, 10 minut wcześniej*
-Patrz kto tam stoi- powiedział kolega Damona. 
-Lucy Hale jak mniemam- odpowiedziałem szarmancko. 
-Chodzą plotki, że Stefan z nią kręci. 
-Co z tego? To nie moja sprawa.
-Może nie twoja. Podobno, że podrywa też twoją dziewczynę. 
-Jak nie ta, będzie następna- próbowałem powiedzieć ze spokojem, jednak mój głos drżał.
-A propo następnej laski- powiedział Kol.
-To którą mam poderwać?- zapytałem Kola, wiedząc co chłopak planuje.
-Lucy
-CO?- wydukałem. 
-To co słyszysz
-O co się zakładamy?
-Wiesz, że jak ją poderwiesz to wkurzysz Stefana?
-Uczciwa stawka- powiedziałem z uśmiechem na twarzy- patrzcie i uczcie się.
Podszedłem do Lucy i zacząłem z nią flirtować. 

***
Karen- nowa bohaterka została dodana do zakładki "Bohaterowie".

BARDZO SERDECZNIE ZAPRASZAM DO CZYTANIA BLOGA.

5 KOMENTARZY=NASTĘPNY ROZDZIAŁ 

ZAPRASZAM NA ŚWIETNE BLOGI:
http://thesecretagreement.blogspot.com/

http://lovemelikethat-r5.blogspot.com/



7 komentarzy:

  1. Extra ^_^
    Dziękuję za polecenie mojego bloga :*
    Czekam na next ^^
    Pozdrawiam (:
    xo

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe.. Czekam na nast. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No to następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zaległości, więc będę komentować każdy rozdział. Świetny! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiolka !! Dawaj następny rozdział ! :D xdd

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy